جستجو

سوالات متداول

ارتباط اینترنت برقرار است اما از طریق Outlook نمی‌توان Email ارسال/دریافت کرد. چرا؟

سه شنبه, 30 دی 1399

ابتدا از صفحه اصلی Webmail یک Email به خودتان ارسال کنید تا ارسال/دریافت چک شود. در صورتی که در این قسمت مشکلی وجود داشت با میزبان وب خود تماس بگیرید. اگر در وب میل خود مشکلی نداشتید و فقط outlook شما در شبکه کار نمی‌‌کند ممکن است مشکل از تنظیمات شبکه شما باشد، بنابراین برای آزمایش، مودم خود را به یک تک کامپیوتر متصل کنید و Outlook خود را روی آن کامپیوتر آزمایش کنید. در صورتی که ارسال در Webmail بدون مشکل صورت گرفت و تنظیمات outlook هم صحیح بود، می توانید با مستند قرار داده شده در سایت پارس تلکام یک بار دیگر تنظیمات را بررسی کنید. دقت داشته باشید که پورت ۲۵ برای ارسال ایمیل برای مسائل امنیتی بسته است و شما باید از پورت ۵۸۷ به جای آن استفاده کنید. دقت داشته باشید که این پورت باید بر روی هاست شما باز باشد.

نظر خود را درج نمایید
فیلترها
Sort
display