جستجو

تلفن سازمانی

تلفن سازمانی پارس تلکام

خدمات تلفن سازمانی پارس تلکام  به شرکت‌ها وسازمان‌ها،مراکز دانشگاهی ارائه می گردد .

با بهره‌گیری از این سرویس، مشکلاتی نظیر جابجایی خط تلفن به دلیل تغییر محل به طور کامل از بین خواهد رفت و کاربران سازمانی و خانگی می‌توانند فارغ از اینکه جابجایی فیزیکی محل کار و منزل داشته اند، شماره خود را به هر نقطه که مورد نظرشان است انتقال دهند.

مزیت سیستم‌های VOIP و کاهش هزینه های تلفنی

یکی از  امکانات و مزیت های اساسی استفاده از سیستم‌های  تلفنی مبتنی بر VOIP ویپ  کاهش هزینه های تلفن برای سازمان ها می باشد . با استفاده از آن هزینه مکالمه بین شعب مختلف رایگان خواهد بود (حتی اگر شعب بین اللملی داشته باشید) .

مقایس پذیری از مزیت‌های اساسی VOIP

سیستم های مبتنی بر VOIP بسیار مقیاس پذیرند ، حتی اگر پرسنل سازمان شما چند برابر شود نیازی به تغییر زیرساختی در آن نخواهد بود . که این امکان در VOIP هم باعث کاهش هزینه در سازمان‌های در حال رشد می شود و هم زمان توسعه را کاهش می دهد .

از کاربرد های VOIP ویپ و ارتباط بین دفاتر مختلف

با بهره گیری از کاربرد ها و امکانات VOIP ویپ دیگر لازم نیست برای ارتباط با سایر دفاتر خود از خطوط شهری استفاده کنید و یا برای ارتباط با شخص مورد نظر خود چند دقیقه معطل شوید ، شما می توانید همانند اشخاص داخل شعبه خود آنها را مستقیم  شماره‌گیری کنید .

دریافت و ارسال فکس از کاربرد های هیجان انگیز VOIP

اگر از دستگاهای پر دردسر فکس خسته شده اید از مزیت های VOIP ویپ ، امکان ارسال و دریافت فکس بدون نیاز به دستگاه فکس می‌باشد ، حتی می توانید فکس‌های دریافتی را در پست الکترونیک خود مشاهده نمایید .

استفاده از ظرفیت شبکه موجود برای راه‌اندازی سیستم VOIP

در همه سازمان‌ها شبکه کامپیوتری وجود دارد  .با بهره‌گیری از امکانات سیستم‌های مبتنی بر VOIP دیگر نیازی به سیم کشی مجزا برای تلفن‌ها نیست و می‌توان از همان زیرساخت برای تلفن ها هم استفاده کرد .

 
عدم نیاز به خرید گوشی‌های تلفنی از مزیت‌ها و امکانات چشم‌گیر VOIP

یکی از مزیت های سیستم های VOIP ویپ استفاده از کامپیوتر ها و یا گوشی های تلفن همراه به عنوان تلفن است . این مزیت خود دلیلی بر کاهش هزینه‌های خرید و تجهیز شبکه تلفنی در سازمان و یا کسب و کار شما دارد .

امکان برقراری کنفرانس تصویری از دیگر کاربرد های VOIP

در سیستم های آنالوگ فقط امکان کنفرانس صوتی وجود داشت ولی با استفاده از سیستم های مبتنی بر ویپ شما می توانید یک کنفرانس تصویری با کیغیت را نیز تجربه نمایید .

تهیه گزارشات حرفه‌ای نتیجه هوشمندانه‌ی استفاده از امکانات VOIP

شما می‌توانید از امکانات گزارش گیری VOIP ویپ در سطوح مختلف کسب و کار خود استفاده نمایید ، به عنوان مثال می توانید کارکرد دقیق ( شامل زمان مکالمه شماره‌هایی که به آنها تماس گرفته شده ) پرسنل را به تفکیک  داشته باشید .

ضبط مکالمات ، از کاربرد های پر استفاده در VOIP

امکان ضبط مکالمات یکی از ویژگی های جذاب سیستم های ویپ است شما می توانید تمام مکالمات را به تفکیک ضبط کنید و به راحتی توسط پنل وب جستجو کنید و به آنها گوش دهید .

ارتباط با انواع CRM و اتوماسیون اداری

ارتباط سیستم تلفنی با CRM و اتوماسیون‌های اداری راه‌کاری ایده آل برای بالا بردن کیفیت سرویس دهی می باشد ، این اتفاق در سیستم های مبتنی بر VOIP به راحتی امکان پذیر است .

حتی شما می توانید سیستم های VOIP را به وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید و در پیگیری تلفنی اپراتور خود را کمتر درگیر کنید .

پیاده سازی سیستم‌های سیاست گذاری کاربردی بی‌نظیر در VOIP

با استفاده از بهره مندی از مزایا و امکانات ویپ VOIP به راحتی می‌توانید دسترسی کاربران به داخلی های خاص و شماره های خاص شهری و کشوری را محدود کنید .

امکان اتصال به خطوط دیجیتال بدون سخت افزار اضافی در VOIP

شما با استفاده از سیستم های ویپ می توانید از خطوط SIP Trunk و خطوط اینترنتی اپراتور‌های مختلف ، به راحتی استفاده نمایید

سایر مزایای تلفن سازمانی پارس تلکام

  •   امکان انتخاب شماره دلخواه و رند از سر شماره ****9177 + کد استان
  •   امکان برقراری تماس های متعدد و همزمان ورودی و خروجی به کلیه مقاصد و اپراتورها
  •   امکان استفاده از انواع وسایل ارتباطی شامل تلفن همراه، رایانه ، تلفن های تحت شبکه
  • استفاده از خط تلفن به صورت داخلی در کل نقاط ایران
  • امکان وصل کردن تمام شعب در نقاط مختلف ایران به صورت داخلی
  • امکان برقراری تماس گروهی و وصل کردن به اپراتورها - توسط نرم افزار
  • بدون نیاز به خرید تجهیزاتی همچون کارت E1 ، سانترال و راه اندازی مرکز تلفن از طریق یک سرور یا کامپیوتر
  • امکان ذخیره چندین پیامگوی خودکار
  • امکان تعریف صف و گروههای مختلف تماس
  • امکان تهیه گزارش از تماس های سازمان
  • امکان ضبط مکالمات
  • امکان انتقال تماس
  • امکان صندوق صوتی
  • راهکاری نو برای انجام کار گروهی
  • راه اندازی تلفن بر بستر اینترنت
  • بالاترین کیفیت تماس تلفنی
  • قابلیت جا به جایی در سراسر نقاط استان بدون تغییر شماره
  • بدون استفاده از ترافیک سرویس اینترنت خود تماس بگیرید
  •  این سرویس بر روی چهار بستر زیر قابل ارائه می‌باشد :

    • تلفن ثابت با استفاده از IP-Phone
    • تلفن ثابت از طریق نصب دستگاه ATA در مسیر اینترنت
    • تلفن ثابت با استفاده از دستگاه مودم IAD
    • تلفن ثابت با استفاده از نرم‌افزار در گوشی‌های تلفن همراه
 
تعرفه تلفن سازمانی
فیلترها
Sort
display